Zapamatovat
Michaela Votavová
Affiliate manager
info@voton-partner.cz
Obchodní podmínky Affiliate program Voton.cz autodíly Nejčastější dotazy

Jak často schvalujete provize?

Provize schvalujeme manuálně průběžně. Pro schválení ale vyčkáváme 14 dní po provedení konverze. Při nákupu přes e-shop mají zákazníci právo na odstoupení od smlouvy a v případě autodílů se to občas děje. Vracení dílů se ve většině případů týká servisů, kteří tuto službu vyžadují (např. v případě, že zákazník zruší domluvenou opravu).

Nemám firmu, nemůžu poslat fakturu. Můžu se zúčastnit programu?

Ano, můžete. Částku z provizí, kterou jste získali, Vám můžeme poskytnout jako individuální slevu v našem e-shopu.

Mohu použít PPC reklamu?

Ano, ale prosíme o dodržení 2 věcí - nemiřte reklamou přímo na naše stránky (je potřeba, aybste měli svůj web) a nepoužívejte v reklamě náš brand.

Proč doporučujete propagovat jen pro koncové zákazníky bez IČ

Z našich zkušeností plyne, že velcí odběratelé potřebují trošku jiný přístup. Autoservisy můžete zkusit oslovit také, ale bez dalšího vyjednávání je možnost výdělku malá. Většinou požadují slevy z maloobchodních cen, rozvozy nebo specifické dodací podmínky, často objednávají přímo telefonicky s obchodním zástupcem.

Potřebuju jiný banner - pomůžete mi?

Pokusíme se udělat pro Vás maximum. Napište naší manažerce na info@voton-partner.cz - pokud to bude v jejích silách, připraví pro Vás podklady podle Vašich potřeb.

Proč nemáte XML produktový feed?

Vede nás k tomu praktická zkušenost. Máme v e-shopu kolem 1 000 000 položek. Ceny produktů se v závislosti na dodavateli a stavu skladu mění několikrát za den. Napojení přes feed by vyžadovalo tak častou aktualizaci, že to není možné zvládnout. Zároveň nás k tomu vede i zkušenost se zákazníky - velmi často se u objednávek stává, že zákazníci potřebují ověřit, zda díly na své auto objednali správně. Pokud bychom Vám poskytli feed, je pravděpodobné, že tento krok by byl přeskočen, zákazníci by objednávali díly, které by nepasovaly, a celá transakce by končila nezdarem pro všechny strany (nespokojený zákazník, Vy bez provize, my s náklady na vratku). Pokud chcete propagovat nějaké konkrétní části sortimentu, napište manažerce, pokusí se najít individuální způsob, jak tuto Vaši potřebu vyřešit.

-----------------------------

Hledáte ještě odpověď na jinou otázku? Napište mi na info@voton-partner.cz. Otázku Vám zodpovím do e-mailu a případně zařadím i do tohoto seznamu.

Míša Votavová, manažerka provizního programu